dinsdag, juli 07, 2015
9 tips voor het vinden van een zakenpartner

Bent u op zoek naar een investeerder partner of een bedrijfsaanbod op het internet? U bent niet alleen, Tientallen ondernemers proberen net als u om een partner te vinden Elke dag proberen talloze beleggers om hun geld,in een bedrijf, een idee of in een project om hun plan te realiseren.

U heeft concurrenten op de markt. Maar uw situatie is niet hopeloos omdat veel advertenties slecht geschreven zijn, vaag of slechts bestaan uit slechts een paar regels . U aan kan een voordeel hebben als u een goed geschreven advertentie die afwijkt van de anderen plaatst. Als u uw advertentie goedt plaats, dan zal de kans dat mensen die u via uw advertenties benaderen en het realiseren van uw advertentie toenemen.

1. Zoek sites waar je investeerders, zakelijke
rpartners of mogelijkheden  kan vinden. Maak een lijst en schrijf!

2. Wanneer u uw advertentie
schrijft, probeer om het perspectief van uw toekomstige zakenpartner op te nemen. Het doel is niet om op te scheppen over uw project, uw bedrijf of persoon, maar om te beschrijven waarom uw aanbod voordelig is voor een investeerder of voor uw toekomstige partner. Welk voordeel kunnen ze krijgen als ze meedoen in uw bedrijf met kapitaal of uitgegroeid tot de partner in uw onderneming of koopt uw materiaal of intellectuele product.

3. Het doel van een titel is om de aandacht van de gebruikers te verhogen en hen te begeleiden naar uw advertentie. Hebben het verwijzen naar de inhoud: wat heb je een zakenpartner nodig. Vermijd titels die niets communiceren: "Op zoek naar een investeerder of partner om mijn project te realiseren." Het zou nuttig zijn om een ​​vraag te formuleren in de titel of  gebiedende wijs  (call to action) t egebruiken.

4. Wees duidelijk en beknopt. Gegevens en feiten zijn belangrijk, beschrijf ze niet. Overdrijf niet hoe uniek of groot uw plan is. Uw advertentie moet uitsluitend informatie bevatten over uw bedrijf, aanbod en investering kans Want dat is wat de gebruikers van de site van u verwachten.

5. Uw advertentie moet authentiek zijn. Vermijd fouten als "kleine investering, grote winst" of "onmiddellijke terugkeer van investeringen" etc.

6. Vermijd grammaticale fouten!

7. Bevestig een beeld! Advertenties met een hoge kwaliteit en toepasselijk beelden hebben meer kans om te worden gekozen. Nog beter is als u werkelijke plannen, blauwdrukken of visualisaties hebt geplaatst

8.
Het  helpt het realiseren van uw idee, als u een document hebt waarin uw business plan staat en deze kan versturen of downloaden van uw advertentie. Als u bijvoorbeeld contact opneemt met een bank over de financiering, heeft u een veel grotere kans van slagen als u een goed-baseerde zakelijke documentatie of business plan heeft.

9. Als u hebt  een advertentie geplaatst wees beschikbaar!







Etiketten: zakenpartner, investeerder, bedrijfsaanbod, ondernemers, beleggers, plan

Geeft u het eerste commentaar!
Wanneer u het artikel bevalt, deel het
comments powered by Disqus
landkeuze geannuleerd Kies een land!
zoeken geannuleerd zoek alles!
Aanmelden
Vergeten wachtwoord